Loading...

Εφαρμογές Εντατικής Λιανικής

RETAIL MODULES

 


 

 

 

Διαχείριση Αποθήκης - Συνταγών Ειδών - Αυτόματων Αναλώσεων

 

Παρακολούθηση διαθεσιμότητας ειδών αποθήκης με δυνατότητα ενημέρωσης από back office, διόρθωση υπολοίπου μέσω κινήσεων απογραφής, καταχώρηση νέων παραλαβών. Συνταγές παραγωγής με υπολογισμό των αναλώσεων σε όλα τα επίπεδα της παραγωγικής διαδικασίας.

 

- Διαχείριση Εναλλακτικών Κωδικών

 

Δυνατότητα αντιστοίχισης απεριόριστων εναλλακτικών κωδικών ανά είδος (π.χ. Κωδικοί Barcode, Εργοστασιακοί Κωδικοί, Κωδικοί Ζυγιζόμενων, Κωδικοί Συσκευασίας, Κωδικοί Προμηθευτών, Κωδικοί Αντικατάστασης.

 

- Διαχείριση Ελάχιστης Κατανάλωσης

 

Δυνατότητα παρακολούθησης εισιτηρίων εισόδου με έλεγχο ποσού ελάχιστης κατανάλωσης.

 

- Διαχείριση Εκπτώσεων

 

Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα ορισμού εκπτώσεων που θα ισχύουν κατά περίπτωση για συγκεκριμένες ημέρες και ώρες. Οι εκπτώσεις ορίζονται σε ομάδες ειδών ή σε διαφορετικές κατηγορίες πελατών, όπως για παράδειγμα το προσωπικό της επιχείρησης, πελάτες χονδρικής κ.α..

 

- Διαχείριση Loyalty Card

 

Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα επιβράβευσης των πελατών κάθε επιχείρησης, αρχικά με τη συλλογή των πόντων είτε από τα είδη της αποθήκης της, είτε από τη συνολική αξία κάθε αγοράς του πελάτη και στη συνέχεια την εξαργύρωσή τους με δώρα (είδη με 100% έκπτωση) ή με έκπτωση στο σύνολο της αξίας του παραστατικού. Συμπεριλαμβάνει το Module Εκπτώσεις.

 

- File Replication

 

 

Μέθοδος συγχρονισμού των PRISMA Win® Point of Sales συστημάτων, μέσω της οποίας συγχρονίζονται τα αρχεία πελατών, αποθήκης και κινήσεων. Η διαδικασία συγχρονισμού μεταξύ των σημείων πώλησης, εκτελείται είτε με επιλογή από τους διαχειριστές του συστήματος, είτε μέσω batch διαδικασιών που εκτελούνται αυτόματα σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα. Για παράδειγμα, από το κεντρικό, μπορείτε να στείλετε ενημέρωση στα περιφερειακά σημεία πώλησης σχετικά με την αποθήκη και τους τιμοκαταλόγους. Αντίστοιχα, από τα περιφερειακά σημεία πώλησης μπορείτε να ενημερώσετε με τις κινήσεις τους το κεντρικό. Η διαδικασία προσφέρει, μεταξύ άλλων, και τα εξής πλεονεκτήματα:

  • Ευελιξία ως προς τη διαδικασία μεταφοράς των αρχείων.
  • Εύκολη διαδικασία εγκατάστασης που δεν προαπαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις σχετικά με την βάση δεδομένων (SQL server).
  • Σημαντικά μικρότερο συνολικό κόστος της υπηρεσίας, εφόσον δεν είναι απαραίτητη η εγκατάσταση της Std έκδοσης του Ms Sql Server.
  • Μη απαραίτητη διακοπή λειτουργίας των σημείων πώλησης σε περίπτωση αναβάθμισης της εφαρμογής.

 

- Merge Replication

 

Μέθοδος συγχρονισμού των PRISMA Win® Point of Sales συστημάτων, μέσω της οποίας συγχρονίζονται οι βάσεις δεδομένων συνολικά (π.χ. αρχεία πελατών, αποθήκης, κινήσεων, απογραφών, ρυθμίσεων τιμολόγησης κ.τ.λ.). Η διαδικασία συγχρονισμού μεταξύ των σημείων πώλησης, εκτελείται μόνιμα, συνεχώς και αδιαλείπτως, εφόσον υπάρχει σύνδεση. Στην περίπτωση που δεν υπάρχει σύνδεση η διαδικασία συγχρονισμού σταματάει από μόνη της και ξαναρχίζει αυτόματα μόλις η σύνδεση αποκατασταθεί. Για παράδειγμα, από το κεντρικό, μπορείτε να στείλετε ενημέρωση στα περιφερειακά σημεία πώλησης σχετικά με την αποθήκη και τους τιμοκαταλόγους. Αντίστοιχα, από τα περιφερειακά σημεία πώλησης μπορείτε να ενημερώσετε με τις κινήσεις τους το κεντρικό. Η διαδικασία προσφέρει, μεταξύ άλλων, το  πλεονέκτημα του συνεχούς και αδιάλειπτου συγχρονισμού της βάσης, τα δεδομένα συγχρονίζονται σε πραγματικό χρόνο!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RETAIL

Η εφαρμογή PRISMA Win® Retail είναι αναπτυγμένη σε τεχνολογία αιχμής, διατηρώντας την απλότητα στη χρήση της και το φιλικό περιβάλλον εργασίας. Είναι εύχρηστη και ευέλικτη και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε υπάλληλο της επιχείρησης.


Οι αυξημένες απαιτήσεις των σημείων πώλησης για ταχύτητα και εξυπηρέτηση μεγάλου όγκου πελατών, καλύπτονται απόλυτα με τις αυτοματοποιημένες  διαδικασίες. Διευκολύνει τις καθημερινές λειτουργίες με την ταχύτητα και την ακρίβεια που προσφέρει, ενώ δίνει στον επαγγελματία τον απόλυτο έλεγχο αποθήκης, προσωπικού, αυξάνοντας, έτσι σταδιακά και σταθερά τα κέρδη!

 

Χαρακτηριστικά

 
  • Λειτουργεί τοπικά ή και δικτυακά (offline - online) σε σύνδεση με τον PRISMA Win® Point Of Sale Manager ή και το Back Office (όλες τις εφαρμογές PRISMA Win®)
  • Εκτύπωση με χρήση ΑΔΗΜΕ ή ΕΑΦΔΣΣ ή ταμειακή
  • Βάση δεδομένων MS SQL Express ή Standard Edition

 

Παραμετρικότητα
  • Xρήση οθόνης αφής
  • Προγραμματισμός εμφάνισης της οθόνης αφής
  • Ρυθμιζόμενα πληκτρολόγια
  • Παραμετροποίηση οθόνης για χρήση από εταιρείες οποιουδήποτε κλάδου και δραστηριότητας
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
  • Επιλογή γλώσσας Αγγλικά / Ελληνικά

 

Λειτουργικότητα

 

  • Ταυτόχρονη έκδοση αποδείξεων λιανικής (απόδειξη σε αναμονή με δυνατότητα έκδοσης επόμενων)
  • Αυτόματη αναζήτηση και καταχώρηση στοιχείων Πελατών/Προμηθευτών από τη Γ.Γ.Π.Σ.
  • Ευρετήρια πελατών - Εκτύπωση ετικετών αλληλογραφίας
  • Κατάλογοι ειδών
  • Ποσοτικές προσφορές (Mix & Match)
  • Ζυγιζόμενα είδη
  • Έκδοση Τιμολογίου
  • Εκτύπωση απόδειξης στο τέλος ή με κάθε πώληση
  • Γρήγορο κλείσιμο Απόδειξης
  • Παρακολούθηση ακυρωμένων συναλλαγών

 

Επιπλέον

 

  • Ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια
  • Διαχείριση βαρδιών χειριστών
  • Παρακολούθηση ταμείου
  • Ευρετήριο – επισκόπηση συναλλαγών
  • Ομαδική Αποστολή SMS
  • Πλήθος στατιστικών αναφορών και εκτυπώσεων όπως για παράδειγμα: Πωλήσεις Ανά Ημέρα και Ώρα όπου μπορείτε να δείτε πώς κατανέμεται ο όγκος των πωλήσεων και ανάλογα να διαχειριστείτε το προσωπικό σας και εκτύπωση Πωλήσεις ειδών ανά ομάδα όπου μπορείτε να δείτε πώς κινούνται τα είδη που θα επιλέξετε ώστε να έχετε σαφή εικόνα για τις προτιμήσεις των πελατών σας και αντίστοιχα να φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων σας κ.α.

 

 

KIOSK & RETAIL

Η πιο ευέλικτη και εύχρηστη εφαρμογή για τη μικρή λιανική! Ειδικά σχεδιασμένη για χρήση με οθόνη αφής, προσφέρει γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών και έκδοση αποδείξεων με ή χωρίς τη χρήση barcode.


Περιλαμβάνει έτοιμους κωδικούς (με barcodes, περιγραφές, τιμές, κατηγορίες κλπ) για άμεση έναρξη λειτουργίας με την εγκατάστασή της, ενώ προσφέρει τον απόλυτο έλεγχο της Αποθήκης (διαθεσιμότητες, stock, όρια ασφαλείας) και του Ταμείου!

 

Στην εφαρμογή συμπεριλαμβάνονται τα Modules:

  • Διαχείριση Αποθήκης – Συνταγών ειδών – Αυτόματων Αναλώσεων
  • Διαχείριση Εναλλακτικών Κωδικών

Χαρακτηριστικά

 Παραμετρικότητα

 

  • Xρήση οθόνης αφής
  • Προγραμματισμός εμφάνισης της οθόνης αφής
  • Ρυθμιζόμενα πληκτρολόγια
  • Παραμετροποίηση οθόνης για χρήση από εταιρείες οποιουδήποτε κλάδου και δραστηριότητας
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
  • Επιλογή γλώσσας Αγγλικά / Ελληνικά

 

Λειτουργικότητα

 

  • Παρακολούθηση Υπολοίπων Αποθήκης (τεμάχια - συσκευασίες)
  • Εκτύπωση πρότασης παραγγελίας επιλεγμένης περιόδου
  • Όριο παραγγελίας
  • Όριο ασφαλείας
  • Παρακολούθηση παραλαβών και διαχείριση απογραφών
  • Ταυτόχρονη έκδοση αποδείξεων λιανικής (απόδειξη σε αναμονή με δυνατότητα έκδοσης επόμενων)
  • Ευρετήρια πελατών - Εκτύπωση ετικετών αλληλογραφίας
  • Αυτόματη αναζήτηση και καταχώρηση στοιχείων Πελατών/Προμηθευτών από τη Γ.Γ.Π.Σ
  • Κατάλογοι ειδών
  • Πολιτική εκπτώσεων
  • Ποσοτικές προσφορές (Mix & Match)
  • Ζυγιζόμενα είδη
  • Έκδοση Τιμολογίου
  • Προαιρετική εκτύπωση απόδειξης στο τέλος ή με κάθε πώληση
  • Γρήγορο κλείσιμο Απόδειξης
  • Παρακολούθηση ακυρωμένων συναλλαγών

 

Επιπλέον

 

  • Ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια
  • Διαχείριση βαρδιών χειριστών
  • Παρακολούθηση ταμείου
  • Ευρετήριο – επισκόπηση συναλλαγών
  • Ομαδική Αποστολή SMS
  • Πλήθος στατιστικών αναφορών και εκτυπώσεων όπως για παράδειγμα: Πωλήσεις ειδών ανά ομάδα μπορείτε να δείτε πώς κινούνται τα είδη που θα επιλέξετε ώστε να έχετε σαφή εικόνα για τις προτιμήσεις των πελατών σας και αντίστοιχα να φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων σας κ.α.

 

 

 

  • 100% Ελληνική ΕταιρείαΕγγυημένα
  • Δωρεάν Μεταφορικάγια παραγγελίες άνω των 150€
  • Ωράριο ΛειτουργίαςΔευ-Σαβ 9:00-15:30 Τρι-Πεμ-Παρ & 17:30-20:30
  • Καλέστε μας στο+30 210 6014800