Loading...

Εφαρμογές Εστίασης

MOBILE STANDALONE

Αν αναζητάτε μία προσιτή λύση στην ασύρματη παραγγελιοληψία, που ταυτόχρονα δεν θα υστερεί καθόλου σε δυνατότητες, τότε μία είναι η επιλογή! Η εφαρμογή PRISMA Win® Mobile Standalone που δημιούργησε η Megasoft για εσάς που επιθυμείτε να εκμεταλλευτείτε όλα τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η ασύρματη παραγγελιοληψία με τον πιο οικονομικό τρόπο, αφού δεν απαιτεί εγκατάσταση επιπλέον εξοπλισμού και λογισμικού.


Η έξυπνη αυτή εφαρμογή λειτουργεί αυτόνομα και αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη Standalone λύση της αγοράς!

 

Χαρακτηριστικά

 
  • Διαχείριση πολλαπλών αιθουσών ή επιπέδων καταστήματος (πολυχώροι). Προτεινόμενη αίθουσα ανά σερβιτόρο
  • Διαχείριση και γραφική απεικόνιση των τραπεζιών ανά αίθουσα με αρίθμηση αλλά και περιγραφή αυτών ή του σημείου που βρίσκονται
  • Γραφική απεικόνιση της κατάστασης των τραπεζιών π.χ. εκκρεμεί το σερβίρισμα ή η είσπραξη
  • Έως και τρεις διαφορετικοί τρόποι απεικόνισης των τραπεζιών (Λίστα, σε παράθεση, αναζήτηση με αριθμό)
  • Κατάλογοι ειδών με δυνατότητες όπως: Διαθεσιμότητα ειδών, τροποποίηση συστατικών, προσθήκη extra συστατικών ανά είδος κ.τ.λ.
  • Δυνατότητα προσθήκης παρατηρήσεων και σχολίων (πελάτη ή σερβιτόρο) ανά παραγγελία
  • Έκδοση παραγγελίας χωρίς τραπέζι
  • Ορισμός ατόμων στην παραγγελία (σερβίτσια, ποσότητα προεπιλεγμένων ειδών π.χ. ψωμί, νερό)
  • Ασύρματη παραγγελιοληψία και αποστολή των παραγγελιών σε εκτυπωτές κουζίνας ανάλογα με την ομάδα που ανήκουν τα είδη
  • Έκδοση συγκεντρωτικής παραγγελίας με δυνατότητα ομαδοποίησης των ειδών είτε βάσει κατηγορίας (τμήμα ταμειακής) είτε βάσει ομάδας (ποτά, ορεκτικά…) είτε βάσει συντελεστή Φ.Π.Α.
  • Δυνατότητα επιλεκτικής αποθήκευσης της παραγγελίας π.χ. σε περίπτωση παραγγελιοληψίας εκτός της εμβέλειας του δικτύου
  • Ενημέρωση του χειριστή και αυτόματη αποθήκευση της παραγγελίας σε περίπτωση που η αποστολή γίνει εκτός της εμβέλειας του δικτύου
  • Ομαδοποίηση ειδών (4 επίπεδα)
  • Τροποποιητές ειδών
  • Επίπεδα τιμοκαταλόγων ανά είδος π.χ. πίτσα μικρή, μεσαία, μεγάλη
  • Τιμοκατάλογοι πελατών
  • Ορισμός τιμοκαταλόγου ανά αίθουσα, ανά Ταμείο (πόστο), ανά τραπέζι
  • Διαχείριση πακέτων προσφορών (combo)
  • Προτεινόμενα είδη ανά τραπέζι
  • Σχόλια ανά είδος ή στην παραγγελία
  • Προεπισκόπηση παραγγελίας πριν την αποστολή με δυνατότητα αλλαγών στις ποσότητες ή στις τιμές
  • Ακύρωση παραγγελίας, επιστροφές ή αλλαγές ειδών (γίνεται και ενημέρωση της κουζίνας)
  • Επανέκδοση παραγγελίας
  • Μεταφορά παραγγελίας σε άλλο τραπέζι
  • Έλεγχος ταμείου βάρδιας

 

Επιπλέον

 

  • Αποστολή και παραλαβή μηνυμάτων (Έτοιμα μηνύματα)
  • Δυνατότητα ελέγχου του σήματος επικοινωνίας και διατήρηση όλων των πληροφοριών μέχρι την αποκατάσταση του σήματος σε περίπτωση προσωρινής βλάβης του δικτύου

 

 

 

DELIVERY

Η εφαρμογή PRISMA Win® Delivery διευκολύνει  την καθημερινότητα των επιχειρήσεων διανομής φαγητού, την άμεση ανταπόκριση στις κλήσεις των πελατών χωρίς να χάνεται πολύτιμος χρόνος, τη γρήγορη μεταβίβαση της παραγγελίας στην κουζίνα και την άμεση παράδοσή της στον πελάτη. Ιδιαίτερα σε ημέρες και ώρες με αυξημένο φόρτο εργασίας, συμβάλλει στην άμεση και αποτελεσματική διεκπεραίωση βγάζοντας κυριολεκτικά την επιχείρηση «ασπροπρόσωπη» στον πελάτη!


 

Χαρακτηριστικά

 

Στην εφαρμογή συμπεριλαμβάνoται τα Modules:
Διαχείριση Εναλλακτικών Κωδικών

Διαχείριση Εκπτώσεων

 

Παραμετρικότητα

 

 

  • Χρήση οθόνης αφής
  • Προγραμματισμός εμφάνισης της οθόνης αφής
  • Ρυθμιζόμενα πληκτρολόγια
  • Παραμετροποίηση οθόνης για χρήση από εταιρείες οποιουδήποτε κλάδου εστίασης
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
  • Επιλογή γλώσσας Αγγλικά / Ελληνικά

 

Λειτουργικότητα

 

  • Αναδυόμενο παράθυρο εισερχόμενης κλήσης
  • Πολλαπλοί τηλεφωνικοί αριθμοί & πολλαπλές διευθύνσεις αποστολής ανά πελάτη
  • Επιπλέον πληροφορίες πελάτη όπως: όροφος και όνομα στο κουδούνι
  • Λίστα αποδεκτών ανά πελάτη π.χ. εταιρείες, υπηρεσίες, νοσοκομεία
  • Στατιστική εικόνα πελάτη σε κάθε λήψη παραγγελίας
  • Δυνατότητα αντιγραφής προηγούμενων παραγγελιών
  • Εκτύπωση στην απόδειξη σχολίων σχετικά με τα στοιχεία αποστολής
  • Προγραμματισμός Παραγγελιών
  • Δυνατότητα αποστολής της παραγγελίας σε περισσότερους από έναν εκτυπωτή ανάλογα με τα είδη που αφορά
  • Αναζήτηση της παραγγελίας με χρήση αναγνώστη barcode
  • Εμφάνιση παραγγελιών σε κατάσταση αναμονής
  • Παρακολούθηση της κατάστασης των παραγγελιών π.χ. Εκκρεμείς, Ολοκληρωμένες, Ακυρωμένες
  • Ταξινόμηση παραγγελιών ανά γεωγραφική ζώνη
  • Ενδεικτικός χρόνος αναμονής
  • Κλείσιμο βάρδιας διανομέα. Παρακολούθηση και έλεγχος διανομέων. Ποιοι διανομείς είναι εκτός καταστήματος και για πόσο χρόνο, αλλά και πόσα χρήματα πρέπει να παραδώσει ο κάθε διανομέας, πόση ώρα χρειάστηκε ο καθένας για να παραδώσει την παραγγελία και πόσες παραγγελίες παρέδωσε κάθε διανομέας στη βάρδιά του.
  • Διαχείριση Τροποποιητών
  • Ταυτόχρονη έκδοση αποδείξεων λιανικής (απόδειξη σε αναμονή με δυνατότητα έκδοσης επόμενων)
  • Ευρετήρια πελατών - Εκτύπωση ετικετών αλληλογραφίας - ¬Αυτόματη αναζήτηση και καταχώρηση στοιχείων Πελατών/Προμηθευτών από τη Γ.Γ.Π.Σ
  • Κατάλογοι ειδών
  • Τιμοκατάλογοι ανά τρόπο πώλησης (take away, delivery) ή πελάτη
  • Διαχείριση πακέτων προσφορών (combo)
  • Ζυγιζόμενα είδη
  • Έκδοση Τιμολογίου
  • Γρήγορο κλείσιμο Απόδειξης

 

Άλλες Λειτουργίες

 

  • Ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια
  • Παρακολούθηση ταμείου
  • Ευρετήριο - επισκόπηση συναλλαγών
  • Ομαδική Αποστολή SMS
  • Πλήθος στατιστικών αναφορών και εκτυπώσεων όπως για παράδειγμα: Πωλήσεις Ανά Ημέρα και Ώρα όπου μπορείτε να δείτε πώς κατανέμεται ο όγκος των πωλήσεων και ανάλογα να διαχειριστείτε το προσωπικό σας, Κινήσεις ανά είδος όπου μπορείτε να δείτε πώς κινούνται τα είδη που θα επιλέξετε ώστε να έχετε σαφή εικόνα για τις προτιμήσεις των πελατών σας και αντίστοιχα να φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων σας. Αναλυτική κατάσταση παραστατικών ανά διανομέα, Αναλυτική κατάσταση παραστατικών ανά πελάτη, Είσπραξη ανεξόφλητων κ.α.

PRISMA Win® Call Server: Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα σύνδεσης του modem ή του τηλεφωνικού κέντρου σε έναν Η/Υ, στον οποίο δεν είναι απαραίτητη η εγκατάσταση της εφαρμογής POS. Στην περίπτωση, λοιπόν, που υπάρχει ένας διαθέσιμος Η/Υ στο χώρο μπορεί να οριστεί ως διαχειριστής εισερχομένων κλήσεων χωρίς να είναι απαραίτητη επιπλέον άδεια χρήσης POS εφαρμογής και να στέλνει τις εισερχόμενες κλήσεις στα POS, έτσι ώστε να μην επιβαρύνονται τα σημεία πώλησης.

 

ΕΣΤΙΑΣΗ

Σε ένα χώρο που σημαντικό ρόλο παίζει όχι μόνο η σωστή εξυπηρέτηση του Πελάτη, αλλά και η άμεση κάλυψη των αναγκών και των επιθυμιών του σε συνδυασμό με άριστης ποιότητας υπηρεσίες, η εφαρμογή PRISMA Win® Εστίαση δίνει τη λύση! Πανεύκολη στη χρήση της, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα και γρήγορα από οποιονδήποτε υπάλληλο.


Συμβάλλει στην ανάπτυξη του πελατολογίου και ταυτόχρονα στη διατήρηση του υπάρχοντος, ενώ βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης που θα την επιλέξει.

 

Χαρακτηριστικά

 Συμπεριλαμβάνονται τα Modules: 
Διαχείριση Αποθήκης – Συνταγών Ειδών – Αυτόματων Αναλώσεων
Διαχείριση Εναλλακτικών Κωδικών 
Διαχείριση Ελάχιστης Κατανάλωσης
Διαχείριση Loyalty Card

 

Χαρακτηριστικά

  • Λειτουργεί τοπικά ή και δικτυακά (offline - online) σε σύνδεση με τον PRISMA Win® Point Of Sale Manager ή και το Back office (όλες τις εφαρμογές PRISMA Win®)
  • Εκτύπωση με χρήση ΑΔΗΜΕ ή ΕΑΦΔΣ ή ταμειακή
  • Βάση δεδομένων MS SQL Express ή Standard Edition

 

Παραμετρικότητα

 

  • Xρήση οθόνης αφής
  • Προγραμματισμός εμφάνισης της οθόνης αφής
  • Ρυθμιζόμενα πληκτρολόγια
  • Παραμετροποίηση οθόνης για χρήση από εταιρείες οποιουδήποτε κλάδου εστίασης
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
  • Επιλογή γλώσσας Αγγλικά / Ελληνικά

 

Λειτουργικότητα

 

  • Προγραμματισμός Παραγγελιών
  • Διαχείριση Τραπεζιών - απεικόνιση τραπεζιών στην οθόνη
  • Διαχείριση σερβιτόρων ανά βάρδια
  • Διαχείριση κρατήσεων
  • Διαχείριση Delivery με δυνατότητα αναγνώρισης εισερχόμενων κλήσεων
  • Διαχείριση Ελάχιστης Κατανάλωσης
  • Διαχείριση Τροποποιητών
  • Ταυτόχρονη έκδοση αποδείξεων λιανικής (απόδειξη σε αναμονή με δυνατότητα έκδοσης επόμενων)
  • Αυτόματη αναζήτηση και καταχώρηση στοιχείων Πελατών/Προμηθευτών από τη Γ.Γ.Π.Σ
  • Ευρετήρια πελατών - Εκτύπωση ετικετών αλληλογραφίας
  • Έλεγχος υπολοίπου αποθήκης
  • Κατάλογοι ειδών
  • Πολιτική εκπτώσεων
  • Ποσοτικές προσφορές (Mix & Match)
  • Διαχείριση πακέτων προσφορών (combo)
  • Ζυγιζόμενα είδη
  • Έκδοση Τιμολογίου
  • Εκτύπωση απόδειξης στο τέλος ή με κάθε πώληση
  • Γρήγορο κλείσιμο Απόδειξης
  • Παρακολούθηση ακυρωμένων συναλλαγών
  • Αντικατάσταση αποδείξεων σε τιμολόγιο
  • Τιμοκατάλογοι ανά τομέα (αίθουσα, take away, delivery) και ανά αίθουσα, τραπέζι ή πελάτη

 

Άλλες Λειτουργίες

 

  • Ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια
  • Παρακολούθηση ταμείου
  • Ευρετήριο – επισκόπηση συναλλαγών
  • Ομαδική Αποστολή SMS
  • Πλήθος στατιστικών αναφορών και εκτυπώσεων όπως για παράδειγμα: Πωλήσεις Ανά Ημέρα και Ώρα όπου μπορείτε να δείτε πώς κατανέμεται ο όγκος των πωλήσεων και ανάλογα να διαχειριστείτε το προσωπικό σας, Κινήσεις ανά είδος όπου μπορείτε να δείτε πώς κινούνται τα πιάτα που θα επιλέξετε ώστε να έχετε σαφή εικόνα για τις προτιμήσεις των πελατών σας και αντίστοιχα να φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων σας, Αναφορά κατά κατηγορία Φ.Π.Α., Κατάσταση εισπράξεων ανά σερβιτόρο κ.α.

 

PRISMA Win® Call Server:  Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα σύνδεσης του modem ή του τηλεφωνικού κέντρου σε έναν Η/Υ, στον οποίο δεν είναι απαραίτητη η εγκατάσταση της εφαρμογής POS. Στην περίπτωση, λοιπόν, που υπάρχει ένας διαθέσιμος Η/Υ στο χώρο μπορεί να οριστεί ως διαχειριστής εισερχομένων κλήσεων χωρίς να είναι απαραίτητη επιπλέον άδεια χρήσης POS εφαρμογής και να στέλνει τις εισερχόμενες κλήσεις στα POS, έτσι ώστε να μην επιβαρύνονται τα σημεία πώλησης.

 

MOBILE

Εξυπηρετήστε άμεσα και άψογα τους πελάτες σας με την εφαρμογή ασύρματης παραγγελιοληψίας που δε θα σας “εκθέσει” ποτέ!
Ειδικά σχεδιασμένη για ασύρματες συσκευές με λειτουργικό Windows Mobile, έχει πάντα όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο σερβιτόρος, όπως το μενού, τις διαθεσιμότητες, τις κρατήσεις, ενώ συνεχίζει να δουλεύει ακούραστα και να λαμβάνει τις παραγγελίες και τις προτιμήσεις των πελατών σας χωρίς να επηρεάζεται από την αστάθεια του δικτύου ή τυχόν δυσλειτουργίες του.


Είναι πλήρως παραμετροποιήσιμη και προσαρμόζεται άψογα στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης.

 

Χαρακτηριστικά

 Λειτουργικότητα

 

  • Διαχείριση πολλαπλών αιθουσών ή επιπέδων καταστήματος (πολυχώροι). Προτεινόμενη αίθουσα ανά σερβιτόρο
  • Διαχείριση και γραφική απεικόνιση των τραπεζιών ανά αίθουσα με αρίθμηση, αλλά και περιγραφή αυτών ή του σημείου που βρίσκονται
  • Γραφική απεικόνιση της κατάστασης των τραπεζιών π.χ. εκκρεμεί το σερβίρισμα ή η είσπραξη
  • Έως και τρεις διαφορετικοί τρόποι απεικόνισης των τραπεζιών (Λίστα, σε παράθεση, αναζήτηση με αριθμό)
  • Κατάλογοι ειδών με δυνατότητες όπως: Διαθεσιμότητα ειδών, τροποποίηση συστατικών, προσθήκη extra συστατικών ανά είδος κ.τ.λ.
  • Δυνατότητα προσθήκης παρατηρήσεων και σχολίων (πελάτη ή σερβιτόρο) ανά παραγγελία
  • Έκδοση παραγγελίας χωρίς τραπέζι
  • Ορισμός ατόμων στην παραγγελία (σερβίτσια, ποσότητα προεπιλεγμένων ειδών π.χ. ψωμί, νερό)
  • Ασύρματη παραγγελιοληψία και αποστολή των παραγγελιών σε εκτυπωτές κουζίνας ανάλογα με την ομάδα που ανήκουν τα είδη
  • Έκδοση συγκεντρωτικής παραγγελίας με δυνατότητα ομαδοποίησης των ειδών είτε βάσει κατηγορίας (τμήμα ταμειακής) είτε βάσει ομάδας (ποτά, ορεκτικά…) είτε βάσει συντελεστή Φ.Π.Α.
  • Δυνατότητα επιλεκτικής αποθήκευσης της παραγγελίας π.χ. σε περίπτωση παραγγελιοληψίας εκτός της εμβέλειας του δικτύου
  • Ενημέρωση του χειριστή και αυτόματη αποθήκευση της παραγγελίας σε περίπτωση που η αποστολή γίνει εκτός της εμβέλειας του δικτύου
  • Ομαδοποίηση ειδών (4 επίπεδα)
  • Τροποποιητές ειδών
  • Επίπεδα τιμοκαταλόγων ανά είδος π.χ. πίτσα μικρή, μεσαία, μεγάλη
  • Τιμοκατάλογοι πελατών
  • Ορισμός τιμοκαταλόγου ανά αίθουσα, ανά Ταμείο (πόστο), ανά τραπέζι
  • Διαχείριση πακέτων προσφορών(combo)
  • Προτεινόμενα είδη ανά τραπέζι
  • Σχόλια ανά είδος ή στην παραγγελία
  • Προεπισκόπηση παραγγελίας πριν την αποστολή με δυνατότητα αλλαγών στις ποσότητες ή στις τιμές
  • Ακύρωση παραγγελίας, επιστροφές ή αλλαγές ειδών (γίνεται και ενημέρωση της κουζίνας)
  • Επανέκδοση παραγγελίας
  • Μεταφορά παραγγελίας σε άλλο τραπέζι
  • Έκδοση λογαριασμού, απόδειξης ή τιμολογίου (συγκεντρωτικά, ανά είδος ή ανά παραγγελία)
  • Είσπραξη λογαριασμού (συγκεντρωτικά, μερικώς ανά είδος ή ανά παραγγελία)
  • Ένωση τραπεζιών
  • Μεταφορά λογαριασμών σε άλλο σερβιτόρο
  • Κεράσματα
  • Επίπεδα πρόσβασης ανά χειριστή
  • Αυτόματη αποδέσμευση του τραπεζιού με την είσπραξη ή επιλεκτική αποδέσμευση από τον σερβιτόρο μετά την εξόφληση
  • Γραφικά με έντονα χρώματα και αντιθέσεις για τις περιπτώσεις που η παραγγελιοληψία γίνεται σε περιβάλλον με έντονο φωτισμό π.χ. εξωτερικοί χώροι

 

Επιπλέον

 

  • Αποστολή και παραλαβή μηνυμάτων (Έτοιμα μηνύματα)
  • Δυνατότητα ελέγχου του σήματος επικοινωνίας και διατήρηση όλων των πληροφοριών μέχρι την αποκατάσταση του σήματος σε περίπτωση προσωρινής βλάβης του δικτύου

 

 

 

  • 100% Ελληνική ΕταιρείαΕγγυημένα
  • Δωρεάν Μεταφορικάγια παραγγελίες άνω των 150€
  • Ωράριο ΛειτουργίαςΔευ-Σαβ 9:00-15:30 Τρι-Πεμ-Παρ & 17:30-20:30
  • Καλέστε μας στο+30 210 6014800